top of page
Buscar
  • Foto del escritorMarina CG

Aquest bloc s'ha ACABAT i si no és mentida és veritat

Estimats i estimades alumnes de la llum,


Fins aquí la nostra aventura. Ha estat un trimestre curt però intens. Espero que hàgiu gaudit de les diverses propostes que us he anat plantejant. Hem pogut treballar la llengua oral i escrita amb diferents recursos digitals. De ben segur que us serviran!


Ha estat un final de curs estrany per la situació viscuda. I, tant vosaltres com jo, hem anat aprenent en el món digital. M'agradaria seguir en contacte i què pugueu compartir amb la classe les vostres vacances d'estiu.


Com sempre es pot millorar, m'agradaria que em poguéssiu comentar com us ha anat aquest darrer trimestre i com us heu sentit en relació amb el bloc d'aula i les activitats. Per exemple, podeu pensar de respondre preguntes com:

  • Què m'ha agradat més? Què, menys? Per què?

  • Quina activitat tornaria a fer sens dubte?

  • Què canviaria del bloc, de les propostes, de les explicacions, etc.?

Estaré atenta i recolliré tots els vostres missatges per seguir avançant.


Només em queda dir-vos una cosa... MOLTES GRÀCIES, CLASSE DE LA LLUM!


A reveure!

7 visualizaciones0 comentarios
bottom of page